Alle hjælper alle

Vi har en kultur i Onsdagsklubben, at alle hjælper alle med opsætning af de forskellige rekvisitter, der bliver brugt i forbindelse med alle vores aktiviteter.

Alle medlemmer af Onsdagsklubben er velkommen med nye ideer til aktiviteter, herunder foredrag, besøg ud af huset til Onsdagsklubbens idebank. Det er kun fantasien der sætter grænsen for, hvad vi kan beskæftige os med i Onsdagsklubben.

Jeg vil hermed sige en stor tak til alle medlemmer, for at I alle yder en stor indsats til, at alle vores aktiviteter i Onsdagsklubben bliver afviklet gnidningsløs.

Bestyrelsesmedlem

I Onsdagsklubben vil der være brug for bestyrelsesmedlemmer der normal til-/aftræder ved en afdelings generalforsamling, der afholdes i februar måned.
 Som medlem af afdelingsbestyrelsen skal man forvente at tage del i en eller flere af disse opgaver:
 -Opsætning af borde ved vores fællesfrokost den sidste onsdag i måneden.
 -Oprydning efter fællesfrokost

-Hente smørrebrød i Meny til vores fællesfrokost

-Lave aftale med gymnastik instruktører
 -Deltage i boldklubbens hovedbestyrelsesmøder (normalvis formanden)
 -Indflydelse på evt. arrangementer i løbet af sæsonen

-Vedligehold af medlemskartotek, f.eks. hjælpe medlemmerne med at få betalt kontingent ved sæson opstart i august og derefter

-Lægge budget for afdelingen

-Skrive indlæg til Låsbybladet

Bestyrelsesarbejde er normalvis frivilligt/ulønnet.
 Afdelingsformanden kan forvente 3-4 timer administrativt arbejde pr. måned + 2 timer mødedeltagelse.

Opgaverne for et "menigt" bestyrelsesmedlem vil være ca. 4 møder om året af ca. en til halvandens times varighed.

Vi takker vore sponsorer